Polityka prywatności

     I. Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich ze strony internetowej     https://twojsekretariat.pl.
  2. Właścicielem i administratorem strony https://twojsekretariat.pl jest Justyna Klein, prowadząca działalność gospodarczą pod adresem ul. Światowida 28, Gdynia, NIP: 9580411060.
  3. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:

               – poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,

               – poprzez gromadzenie plików cookies.

 

      II. Przetwarzanie danych osobowych

 

  1. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  2. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w celu:

                 – realizacji usług dostępnych na stronie,

                 – przesyłania newslettera,

                 – obsługi formularza kontaktowego.

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z niektórych funkcji strony internetowej.
  2. Użytkownik ma prawo do dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

 

     III. Formularz kontaktowy

 

  1. Strona internetowa https://twojsekretariat.pl zawiera formularz kontaktowy, który umożliwia Użytkownikom przesyłanie wiadomości do Administratora.
  2. W formularzu kontaktowym należy podać następujące dane osobowe: imię, adres e-mail, treść wiadomości.
  3. Dane osobowe przekazane za pośrednictwem formularza kontaktowego będą przetwarzane wyłącznie w celu odpowiedzi na przesłane zapytanie.

 

    IV. Newsletter

 

  1. Użytkownicy mogą zapisać się do newslettera, podając swoje imię i adres e-mail.
  2. Dane osobowe Użytkowników zapisanych do newslettera będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki newslettera zawierającego informacje o nowościach, ofertach i aktualizacjach dotyczących strony https://twojsekretariat.pl.
  3. Użytkownik ma prawo w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji newslettera poprzez kliknięcie w odpowiedni link znajdujący się w każdej wiadomości newslettera.

 

    V.  Pliki cookies

 

  1. Strona internetowa https://twojsekretariat.pl korzysta z plików cookies, które są zapisywane na urządzeniu końcowym Użytkownika.
  2. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

                 – dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji Użytkownika,

                 – tworzenia statystyk pomagających zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze strony internetowej.

  1. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania swojej przeglądarki internetowej w taki sposób, aby wyłączyć automatyczne zapisywanie plików cookies. Wyłączenie plików cookies może jednak wpłynąć na funkcjonalność strony internetowej.

 

    VI. Udostępnianie danych osobowych

 

  1. Dane osobowe Użytkowników mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Administratorem wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania danych, o których mowa w punkcie II.2.
  2. Administrator może być zobowiązany do udostępnienia danych osobowych Użytkowników na żądanie uprawnionych organów państwowych, na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

 

     VII. Zabezpieczenia

 

  1. Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia ochrony przetwarzanych danych osobowych przed ich przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem lub dostępem.
  2. Dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora, zobowiązane do zachowania ich poufności.

 

    VIII. Powierzenie przetwarzania danych osobowych

 

  1. Powierzamy przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
  • LH.PL – ul. Pamiątkowa 2/56 w Poznaniu 61-512, NIP: 7831711517 – w celu przechowywania danych osobowych na serwerze,
  • Innym zleceniobiorcom lub podwykonawcom zaangażowanym do obsługi technicznej, administracyjnej, lub do świadczenia pomocy prawnej na rzecz Administratora i jego klientów.

   

    IX.  Zmiany w Polityce Prywatności

 

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności.
  2. O wszelkich zmianach Polityki Prywatności Użytkownicy będą informowani poprzez opublikowanie zaktualizowanej wersji Polityki Prywatności na stronie internetowej https://twojsekretariat.pl.

 

   X.  Kontakt

  1. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących Polityki Prywatności, Użytkownik może skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie https://twojsekretariat.pl lub bezpośrednio na adres e-mail: info@twojsekretariat.pl.




Data ostatniej aktualizacji: 2024-05-15